Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Kvasthilda - 19 februari 2015 20:33


Hahahahahaa. Underbara goa! 

Peitmaaale! 


Av Kvasthilda - 19 februari 2015 15:43


Tänk om jag visste hur jag ska börja mina inlägg? Bra om jag KAN börja mina inlägg. Bra om alla bokstäver jag trycker på följer med. Dags att köpa ett nytt tangentbord igen.  Har kikat runt lite o konstaterat att mitt tangentbord inte finns längre. Vafaaan? Jaja, det är teknik o teknik utvecklas i det oääändliga. Men jag trivs så himla bra med det här o har aldrig haft problem. Det är halvergonomiskt. AVSKYR ergonomiska tangentbord men det här är ett mellanting. Lite smårundade rader av knappar. Helt ergonomiska är ju galet vinklade. 

Läste lite recensioner o folk har haft stora problem med tecken som försvunnit . Har jag ALDRIG haft - annat än när de börjat bli slitna. Som nu... Jag har ett Microsoft Curve 2000 - det övre i bild. Verkar som om de slutat tillverka det nu. Kanske beroende på att folk klagat över just det jag nyss sa. Jag har haft tre stycken o inga problem - förrän de börjat bli för slitna. Att de tappar bokstäverna PÅ tangenterna beror på annat :) E A S R är helt borta och D har en halv bokstav kvar. Shiftknappen är randig av naglar. Fast det är inte kratrar i den som det var i de första tangentborden vi hade. De hade djupa fåror. Hade längre naglar då.... Nu är de skivade o trasiga o slitna o spruckna o eländiga. Ålderstillägg. 

O där kom ett helt inlägg till. Igen. Vet inte HUR jag gör det. Jag är ju bara bäst, som Lotta. 


Av Kvasthilda - 19 februari 2015 09:00


Tema nr 85 Fysik

50/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards