Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Kvasthilda - 24 mars 2015 10:09


Å de' va' mååååånda' morron. Eller tisdag. Lite samma sak. Solen skiner från klarblå himmel. I Narvik. Får hoppas det håller i sig, över fjället o hemåt också. O hoppas Maken får tag i Sandström. Måste ploga bort snön som föll från taket häromveckan. Jag tar mig inte fram över den vallen med min lilla bil. Ingen tar sig fram där som inte har en matta under fordonet. För högt o för kort. Det är inte som en sån där vägbula, även om snöhögen gör allt för att låtsas vara det. Den misslyckas å det grövsta med det. 

Magen är i olag. Efter några dagar i stugan med litet försiktigt frukostätande, blev det lite av en chock att ta sig en hotellfrukost. Även om jag inte försåg mig med mer än jag brukar. Ett fat frukt (dvs ett par klyftor apelsin, en bananhalva eller två, ett par skivor melon), ett stekt ägg med några korvbitar o lite bacon. Känner mig svullen och proppmätt. *burp* 

Tappade några bostäver (Se??: ja, men kåt då?) efter vägen här, vilket påminner mig om att jag hämtade ut mitt nya tangentbord igår. Det ska inte vara några större ändringar från det gamla. Egentligen. Får väl se. 

Nä. Fylla termosen o ge sig av hemåt då. Strax. Snart. Om en stund. På ett tag. (o det senaste är nån form av norrländska). 

Av Kvasthilda - 24 mars 2015 09:00


Tema nr 180 Långväga

83/365


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 24 mars 2015 00:16


O nu. Strax. En efterlängtad säng!
G'Natt!

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards