Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Kvasthilda - 12 april 2015 22:23


Menjahaaaja. Mitt tåg i morgon har varit instället i dagar. Fick information om det i ... fredags? Av PsfE. Vi har möte i morgon bitti kl 9. Det hade jag gärna gått på. Dock skulle mitt tåg ikväll gå o att ta sig hem till det mötet hade inneburit att vänta ut ett återvändande nattåg för att sitta aptrött på mötet. Eller sova ut på hotellet, ta persontåget hem o inte alls hinna till mötet - då det hinner sluta innan jag ens lämnar Narvik. Så tittade jag till förarlistan o ser att mitt tåg är rödmarkerat. Ringde Op. Jodå. Så hotade han mig att Psf blev skitglada för att de fått en sjukskrivning. "Tror inte det var ett av våra tåg". Menvafan? Jag har inte kört Rc på ett år. Om det ens räcker. Vet inte när jag körde gods senast. Kikade igenom schemalistan. Hittade bara två tåg jag skulle kunna köra, båda malm. Avvaktade tiden för skisftstart. Inte ett ljud. Äh. Han bara drev med mig. Får komma ihåg att sätta mobben på jourljud ifall det ringer. O där var det gjort. I bakgrunden snurrar Johan Falk. Surrar Johan Falk, kanske. Ett jäkla liv är det i alla fall. O fullt krig. Arier mot blattar. Snutar mot allihop. 

O jag kan nog gå på mötet trots allt. 


Av Kvasthilda - 12 april 2015 09:25


Attans. Jag har massor massor o åter massor med foton av allehanda objekt, men vad sjutton man kan använda till 365an av det? Har just avverkat min sista bild av de jag hade färdiga. Nu måste jag gnugga geniknölarna. Eller sätta igång fantasin o hitta på nåt nytt skoj. 


Av Kvasthilda - 12 april 2015 09:00


Tema nr 41 Close-up

102/365


-.




Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards