Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Kvasthilda - 29 april 2015 12:06


Uff. Undrar om jag har en sån där fyradagars huvudvärkshelg på G nu igen? Just nu hjälper inte ens Treo. 

Hade i åtanke att fara o hälsa på en kompis live idag, som jag tidigare bara träffat via Facebook, men hon har tandvärk och har åkt akut in till lasarettet idag. *uff* Tandvärk är nästan snäppet värre än huvudvärk o jag vill inte byta med henne! Nå, ska ju vara här några dagar o förhoppningsvis lyckas de fixa henne nu. Sjätte gången hon far in, tror jag hon sa. AjAjOnt! 

Bullrar på himlavalvet. För mycket moln för att kunna se nåt. Låter som nåt från Flygflottiljen i Luleå. 

Som sagt. Molnigt idag med en o annan blå himmelspuff däremellan. Hade ju kunnat vara tvärtom i stället. 

Jaja, ska väl fortsätta med städningen då. Hade ju tänkt göra det nu i helgen men har liksom dragit mig för att sätta igång. Dock har jag börjat. Såpass att kaffet kallnade TVÅ gånger. *huff* Tömde en låda i köksbänken. En massa skrot från förra ägaren. En del går säkert att använda så det slängde jag i en kasse till Maken att gå igenom, resten har farit i en kasta-bort-kasse... En del av det ska väl till soptippen direkt men jag vet inte... 

Sen har jag en väska dockkläder att sortera. Glömde ta med den förra gången. 

Nå, det är väl bara att sätta igång då. Ska dra igång Harry Potter igen så jag har lite sällskap. Behöver skaffa en vetting radio. En liten. Gubben har en, men jag kommer inte överens med den alls. Finns ju billiga på Clas Ohlsson - har en sån hemma som jag lyssnar på krysset på - när datorradiosändningen inte funkar. 

Japp. Så får det bli. 


Av Kvasthilda - 29 april 2015 09:00


Tema nr 288 Stamställe

119/365


||| |||



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards