Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Kvasthilda - 2 juni 2015 23:26


Lång dag. Fast kort. Egentligen började den före midnatt igår. Med en tripp hem från Narvik. Kom i säng strax innan Kråkan kom hem från sitt jobb i morse. Hade stora problem att somna. O egentligen har jag fridag i morgon men jag tog ett extraskift i morgon inför sommaren o byte av arbetsgivare. Kan bli lite hur som helst efter det. Ingen övertid men en massa konstiga skiftbyten. Vete sjutton om det känns sådär superbra. Satte en klocka på ringning men orkade inte kliva upp när jag hade tänkt o sov vidare ett par timmar till. Vaknade något urlakad - o hostig. Jävla skit. Maken har ju smittat mig med en evinnerlig hosta. Trodde det skulle hålla sig till hostan men nu snorar jag igen. Ont i halsen. O nyser. Igen. 

Åsså har jag slut 365or. O lite tid att fixa det. *suck* Känsn som att jag behöver fjorton dagars ledighet att komma ikapp med allt jag behöver. Fast det kanske hinns med sen när vi börjar på andra sidan. Får ju en ledigvecka på sex. En av sex. Inte två av fem. Guld o gröna skogar. Måste få ihop årsarbetstiden också. O med en jourvecka funkar ju inte det där. Idag får vi ihop tiden o man är rätt utvilad mellan de flesta skift. Har en känsla av att det inte alls blir i närheten av det från hösten som kommer. O min firma är skyldig mig en semesterdag. Från den jag sållde i fjol. Fick aldrig tillbaks den. Tony hade glömt lägga in den o nu är han ju inte vår arbetsledare längre. 

*bah* 


Av Kvasthilda - 2 juni 2015 09:00


Tema nr 348 Vriden

153/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards