Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Kvasthilda - 12 juni 2015 23:30


En lång dag igen. Satte klockan på ringning inatt när jag la mig. 07.55 Fanns inte en chans i håvete att vakna o kliva upp då. Klev inte upp förrän nästan en timme senare. Sååå trött! 

Packat o packat o GLÖMT. Insåg när jag kom ner till stugan att sladden till modemet ligger kvar hemma. Sonen vaknade medan jag började plocka o det pratades o babblades men detta gjorde också att jag glömde just sladden.... Tur nog har Maken en klösbräda med samma mini-USB. 


Tomas Ledin i radion. Hans nya singel. Han kommer till Kirunafestivalen. Ska bli så JÄVLA KUL! Har fått frågan om jag vill jobba kransen. Nånä... Hade inte festivalhelgen varit krans hade jag jobbat. Eller snarare, om inte kransen hade varit festivalhelg hade jag absolut jobbat! Festival med Ledin o Carola. Nånäääääää! Skit också. En krans hade inte suttit fel. Hade fått jobba nu i helgen också men det var bara skrutturer ledigt o nä.... Hade det varit en fin Narvikssväng hade jag kanske funderat lite extra. Missade Carola förra gången hon var i Kiruna o är glad att jag nu får se henne! Tomas vill jag ALLTID se o i år har han ju gett ut ett nytt album (singel?) som jag helt missat o det trots att hans nya singel sägs bli sommarens stora plåga. Livs levande


Oj, tiden går o jag glömmer skriva. Googlat o fejsbookat o lyssnat på radion... Nu har klockan passerat midnatt och man pratar om försvunna 17-åriga Lisa Hiolm i radion o en presskonferens är på G. Mitt i natten?? Så tragiskt! Någon har kopplat detta samman med Helena i Mariestad. Ligger ju i samma landsände. Missing People gör verkligen allt de kan med tusentals människor som hjälpt till att söka henne. Presskonferens mitt i natten... Undrar vad de hittat? *usch* 

00.24 Det är antagligen Lisa som hittats - död.... FY FAN! Tre personer i förhör. Jenny Widén, presstaleskvinna från polisen. Reportern låter som om hon har gråten i halsen. Det är vidrigt. Kan bara hoppas att det är en olyckshändelse. *tvivlar* 


Näääää. Nu ska jag leta Ledins Livs Levande i stället. 

Av Kvasthilda - 12 juni 2015 09:00


Tema nr 290 Stenhus

163/365


Inte är det vackert, inte.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards