Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Kvasthilda - 24 juni 2015 20:45


Sitter i Vaskivouri o väntar på att få åka hem. Tar sin tid. Kollossningen tog lång tid. Mitt tåg var dock klart rätt tidigt men jag fick inte åka förrän tiotiden, sa fjärren, så det är bara att vänta då. En stund till. En sista sväng till Svappis. Nåja, blir väl fler så småningom, men under nuvarande arbetsgivare. 

For o hämtade skor idag. En av grabbarna såg arbetslös ut så jag skickade honom att hämta dem. Han frågade efter mitt namn. När han återkom med skopacken insåg jag vem det var o frågade om han verkligen behövde mitt namn? Han har gått i samma klass som sonen i nio år. :D 

Hämtade sen ut mobilen och ett nytt inpasseringskort. Mycket tjorv att få ordning på grejerna. De har oerhört hård policy när det gäller datoranvändning osv men de kan fan inte sätta ihop ett vettigt så-här-gör-man-häfte med allt man ska fixa med innan. Allt ska vara idiotsäkert. Jag brukar tänka som så, Kan min far förstå det här o följa instruktionerna? Då är den OK o vem som helst kan göra det som ska göras. Har inte supporten annat att göra än att hjälpa igång alla elektroniskt handikappade människor (makens epitet på sig själv). Jag anser mig inte EH, men fan vet om jag nånsin får igång den där jävla mobilen med allt som ska göras i den. Windows 8. 

Äh, det är bara att besöka supporten i morgon då. Gamla kurskompisar till mig - en del av dem. Eller en av dem i alla fall. 

Av Kvasthilda - 24 juni 2015 09:00


Eget tema nr 24 Juni

175/365


7 juni. Snö på fjälltopparna och spirande grönt i träden närmare fjorden. 



Min andra vy, fotograferad på midsommarafton.


O idag säger jag GRATTIS till min pappa som fyller 82 år.


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards