Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Kvasthilda - 10 juli 2015 20:07


Har äntligen hittat lite tid att sitta vid pappas dator o fixa med mina 365or så nu är jag ikapp - o om igen. Ett tag. Några dagars frist :) 

Fick börja med att köra en diskrensning, för satan i gatan så seg den här datorn är. Nu, efter minnestömning o installation av Chrome o AdBlock går det lite bättre. 

Söstra Li kom hit innan jag klev upp i morse. Hon är ju morgonmänniska numer. Hon satte sig o pratade med mor o far så jag gjorde mig ingen jättebrådska ner för trappen. Sen har vi pratat dockor. Hela långa dagen. Vi har pratat om hennes dockor, om mina dockor jag fått under tiden jag varit här och alla Model Muse-modeller med alla fina Basics hon gillar. Ska leta fram några dubletter jag har till henne, när jag kommer hem. Vet att det kan finnas en och annan Muse-dublett. 

Skulle bara haft en kanna vin att zippa på. 

Ska ta mig upp igen o fota lite av det jag har där o lägga in på disken o kanske trixa lite med docksidorna. 

Hade Lapptoppen funkat som den ska hade jag kunnat dela lite dop- o bröllopsbilder med familjen. 

Insåg att PgDn o PgUp fungerar nu plötsligt. Men inte End aller nån av de i nedre knappraden. Ett helsike att döpa bilder. Svårt att skriva vatten, eller Gräsö när vare sig V eller Ä finns. *bah* 

Nåja, Tillbaks till rökinpyrda dockor att fotografera då. Danskar... Fast ingen i Lars familj röker, insåg jag idag. Ovanliga danskar. Har inte köpt en enda grej från en dansk som inte varit inpyrd i cigarettrök- o lukt. 


Av Kvasthilda - 10 juli 2015 09:00


Tema nr 191 Medhjälpare

191/365


Kusin Simon hjälper till vid dopet med att hälla vatten i den lilla tennskålen som fungerar som dopfunt.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards