Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Kvasthilda - 16 augusti 2015 16:06


Ur led är tiden. Tog mig hem. Trött som fan. Försökte lägga mig o sova men somnade inte förrän efter sex i morse. Nä, hade inte sex. Klockan sex. Trött. Vaknade med ett ryck o tittade på klockan. Några minuter i nio. Menvafaaaaan. Vände på mig o tankarna snurrade en stund men jag svimmade av o vaknade igen strax efter tolv. Några få timmar. Tar sån jävla tid att bli folk bara. Fattar inte hur pigan klarar av att sätta sig i bilen o dra ner till stugan efter ett nattskift. 

Bränner lite fotobackuper o ska packa ihop lite här så jag kan åka så snart det bara går i morgon. Helst långt före lunch men det vete sjutton vad det blir av det. 

O där blev en skiva till klar. Ska bara kopiera till extradisken jag köpte också så kan jag andas ut sen. 

Måste fundera på 365or igen också... En kvar just nu. 


Av Kvasthilda - 16 augusti 2015 09:00


Tema nr 340 Varumärke

228/365


Hittade en söt kaffeburk på en loppis i sommar o kunde givetvis inte lämna den där, på hyllan i den gamla ladan. Nädå, den fick följa med mig hem! Rosor, rött o svart. Kan det bli bättre? Jodå, men den är supersöt! 


Kärn-KAFFE - Kaffet med arom





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 16 augusti 2015 00:28


Satan i jävla gatan vad det ska vara svårt att slappna av o kunna sova en stund? Eller två. Timmar alltså. Det surrar fläktar i taket o givetvis är det det enda som finns i huv'et när man ska sova. Varför kan man inte sövas av dem då?? En dryg timme timme till avgång o klockan står på ringning om cirkus fyrtiofem minuter. *bah* 

Det var stört omöjligt så jag klev upp igen. Ska väl gå en trappa upp o se om jag kan få mig nå' kaffe eller nåt. 

*hotelliv* Nja, inte riktigt. På ett hotell hade man nog kunnat få sig nån timmes avslappning. Får väl sova när jag kommer hem i morgon bitti. Eller i bitti. I morgon är det ju redan. 


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards