Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Kvasthilda - 18 augusti 2015 23:04


Äntligen är sommaren här. O givetvis mygg knott. Vaknade tidigt, men vägrade kliva upp så jag vände mig om o sov ett par timmar till. Hörde en bil bromsa in o klev upp. Kråk på besök! O hon stannade hela dagen. Hjälpte sin far med bodan och veden. En annan yrslade mest runt o lagade lunch o middag o däremellan opererade dockor. Min Ester tappade underbenet! *yikes* Det var löst när jag tog upp henne o ramlade sen ut ur byxan jag drog på henne för en fotosession. Blev en helt annan fotosession i stället. Fick ett 365-tema, alldeles gratis. 

Tog en promenad med Kråk också medan Maken vilade ryggen en stund. O nu har jag så jävla ont i hälen! Trampade på en sten o med min tunga kropp på den stackars hälen. AJ o JÄVLAR vad ont det gör! Har haft problem med hälsporre en gång o det här känns som en sådan. Aj Aj Ont! 

Världsliga saker. Undrar om jag ska ta bort nagellacket? Det flagnar vad jag än gör o eftersom händer o fingrar varit x antal timmar i diskvatten... Nä... minuter. Nu får du ge dig. Hur som haver. Vattnet gjorde ju inte saken bättre. Nå, ett fall för morgondagen. 

Av Kvasthilda - 18 augusti 2015 09:00


Tema nr 46 Diffus

230/365


Vore det inte för solens envisa strålar som letar sig genom dimtäcket så...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards