Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 23 november 2015

fyrtio

Av Kvasthilda - 23 november 2015 07:21


Fyra gånger tio. Eller det plus en. Väntar på stämpling igen. *arrrrggghhhhh* En "ledig" dag idag. Jo tjena, den är ju jäkligt ledig när man sover bort större delen av den. På det följer en blankdag - o sen en utbildningsdag.


Åsså var det det där med kärlek. En av mina vänner träffade en qvinna - kommer inte ihåg när det var. Var det före jul? Efter jul? Har fått för mig att de käkade pepparkakor o drack glögg i fjol, så det borde ju ha varit före jul. Eller så blandar jag ihop glöggdejterna med hans ex. De gick liksom ihop där, tjejerna. Eftersom jag inte ser pôjken varje dag så hänger jag inte riktigt med. Ena minuten dejtade han en brud o sen en annan. Har inte hört några datingnyheter på ett tag så plötsligt blev det helt tyst. Kärleken försvann. Igen. Henne känner jag inte alls, men kikade nyfiket in på hennes FB-profil o ser att deras förhållande tagit på henne. Lite smådeppig, det jag nu ser av hennes uppdateringar. Konstigt hur det kan bli. Intensivt och gullegullkärt. O sen ingenting. En annan kompis firar spetsbröllop idag. Eller Knypplingsbröllop. Herre gud. Det är i alla fall tretton år.


O tur att jag kopierade detta för givetvis hann jag bli utslängd innan publicering... De fyrtio plus en har krympt till trettio minus tre. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards