Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 14 december 2015

tio-i-tolv

Av Kvasthilda - 14 december 2015 23:45


Nära nu... Har varit en galet lång dag idag. Vaknade tiddigare äön jag hade velat då det ringde på dörren i ottan. Äh, så jävla tidigt var det inte, men eftersom jag sattt uppe länge inför den här nattens jobb var det i ottan. Kvastisotta. Posten kom med paket från Störstebror. Egentligen inte från honom, men han har varit mellanhand. 


Efter det väntade en lunch på ÄllKå. Jullunch. God mat. 420 pixarer. Hoppas de betalar nu då. Vi drog ju kortet men vi skulle bjudas på lunchen. Återstår väl att se om de drar det från vår numer pissiga lön så den blir ännu mindre. 


Fotade Anita sen för en julkalender. Återstår att se om de får använda bilderna. Skulle godkännas på högre ort innan de får gå till det där företaget som hade kalendern. Kände mig rätt nöjd med dem i alla fall. 


Himlen var då galet blårosa och här och där syntes ett o annat pärlemormoln. 


Hem. Kolla igenom lådorna från Broder. Fota innehållet. 


Ladda kaffepannan. Gå o sova en timme. Packa rygtgan o ge sigf iväg till jobbet. Jag körde till Narvik idag o kompisen ska köra hem. Ligger nu i en hotellsäng o hoppas få sova lite. Tre timmar till tattoo. Eler var när jag började skriva... 


NattiNatt! 


*Eftersom det här inlägget publiceras först när det är färdigskrivet, snarare än när jag börjar skriva det fick jag editera det för att det skulle hamna på rätt sida tolvslaget, men idag kan man inte lägga det på minuten... Bara en kvart när. Np skitsamma. Lite kosmetika bara. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Fredag 19 april 09:00


  Tema nr 208 Nästan borta 110/366   ... eller kanske tvärtom. Den är väldigt ny och på väg fram igen.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adres...

Av Kvasthilda - Torsdag 18 april 09:00


  Tema nr 240 På väg 109/366   373 för att vara exakt.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 17 april 09:00


  Eget tema nr 19 Takdropp 108/366   Förklaringen på gårdagens "skål". En isgrop i snön, formad av ihärdigt takdropp.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om ...

Av Kvasthilda - Tisdag 16 april 09:00


  Tema nr 274 Skålformad 107/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards