Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Kvasthilda - 19 januari 2016 16:35


Den senaste månaden har tullat hårt på världsartister, ett par av våra egna kändisar/artister och deras nära o kära. Utan inbördes ordning:


Lemmy

(Motörhead - som om en presentation vore nödvändig)


David Bowie


Alan Rickman


Det gick en löpeld genom Facebook: "Kan någon titta till Tim Curry, han är också 69 år?!" 

 

Natalie Cole


Rene Angélil

(Celine Dions make och manager)


Daniel Dion

(Celines bror)


Carina Jaarnek


Kjell Alinge


Dale Griffin

(trummis Mott the Hoople)


Glenn Frey

(The Eagles grundare)


Av Kvasthilda - 19 januari 2016 09:00


Tema nr 37 Djurspår

19/366


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 19 januari 2016 08:17


Mamma Mia. Trött. Har varit en sväng till Narvik med MikeyMike. Medan jag väntade på taxin för att åka till hotellet inatt känmde jag nåt i fickan. *huff* Nyckeln till jobbilen...! Mailade Pcn o berättade. Träffade honom på morgonen o det var ingen fara. Igår hade tåget utgått från Kiruna så ingen bil behövdes... *puh* Iofs hade jag redna kollat vem skulle ha Svv-turen o han var med på mötet igår kväll så jag antar att han hade inställt. Eller slutade tidigare. 

Idag snöar det igen. Det började kring Straumsnes igår o i Narvik föll det lappvantar från himlen. På hemvägen har det uppenbarligen snöat hela tiden. Tur man hann se solen igår då. Idag lär den lysa med sin frånvaro igen. Konstigt. Det är minus tju'åtta o snöar! 

Nu ska jag stupa i säng o sova bort nån timme. G'Natt världen, Go'Morron Norrbotten. 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards