Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Kvasthilda - 8 februari 2016 11:40


Jag måste försöka hitta lite tid till fotografering. Idag står annat på schemat. Kattlådor (nåja, lådA) som ska rengöras. Det ska dammsugas. 


Åsså har jag avföljt en kompis på Facebook. Jag blir så evinnerligt less på alla hennes förbannade delningar från avpixlat, friatider o allt annat jävla skit hon trycker ner i halsen på folk. Hon har som smått sjuklig, alltid varit antimoderat men är nu antialltvadsvenskpolitik heter utom SD. Jag blir så trött. 


Jaha. O nu är traktorn här. Fiiint. Grannen har parkerat ett släp på gården. Juniors bil står på andra sidan o tar plats. Bara för att solen sken häromdagen betyder inte det att årets alla vinterdagar ser ut så och att ovädren är slut. Idag snöar det o stormar hejvilt. Varför står släpet där???? 

Av Kvasthilda - 8 februari 2016 09:00


Tema nr 131 Ingen rök utan eld

39/366


Nä. I det här fallet är det inte rök, fast det ser så ut. Det ångar av temperaturskillnaden mellan den nytappade malmen i vagnarna och dem kallare luften ovanför. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards