Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Kvasthilda - 14 mars 2016 15:17


Jag blir vaaaansinnig. Sur. PostNord. Jag har aldrig nånsin haft problem med dem men nu har jag en försändelse på vift. Har fått en avi om stort brev, dvs inget spårbart. O det är inte ens inscannat! Har inte en pillisusning om vad det är. Om folk kunde skriva avsändare på breven slapp man sån't här skit. Nu vet jag inte var det kommer från. Vem det kommer från. Vet inte vad det är. Svenskt? Utländskt? Vet inte om de läst in fel kod på paketet. Den lilla lila lappen brevbäraren klistrar dit kan ju ha trillat av. Det går inte att söka på namn för sån't finns inte i deras datorsystem. Får inte spara personuppgifter. PUL. En vecka till. Sen går det tillbaks till wherever it came from. Kanske det tillome är mitt eget paket (i retur) som verkar ha försvunnit på sin väg till Israel. !#%!&#!#&! 



bah

Av Kvasthilda - 14 mars 2016 14:30


Får se vad som händer nu då. Jag blev ju tilldelad ett skift jag inte kan ta. Är upptagen till tiosnåret o börjar ju jobba 2230. Så får jag plötsligt en skiftändring som säger att jag ska börja 1906. Nånä. Det går inte. Vi är ju fan inte livegna?? *bah* 


Av Kvasthilda - 14 mars 2016 09:00


Tema nr 186 Molnfenomen

74/366


Det förekommer visst bara i våra trakter. Eller i fjälltrakter. De där molnformationerna. Cigarrerna. Jag vet inte, men en fd kollega till mig sa så. Molnen rullar liksom runt över bergen och bildar de där cigarrformade molnen. Sen att färgerna är helt galna med rosa o lila toner, det har med årstiden att göra. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards