Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 mars 2016

***

Av Kvasthilda - 25 mars 2016 21:13


Men jaha. Har jobbat lite med 365orna ikväll. Kommer som vanligt att tillbakadatera lite inlägg, då jag ligger en dryg vecka efter. 16 mars?? Ja, det är ju ett tag sen.... O den bilden säger ju en hel del.... Har inte funnits vare sig tid eller ork eller inspiration att fota nåt. Av olika anledningar har mina fototillfällen krympt med gigantiska mått. Trivs inte längre med med det jag gör. Vissa stunder är bra men jag är en ältare och grottar ner mig i depressiva tankar. I brist på annat ord som bättre passar, är det så. Är deprimerad. 

Tre teman kvar att fylla. Tillbaks i tiden alltså. 

Av Kvasthilda - 25 mars 2016 09:48


Långfredags morgon. Har tillbringat en stund med Peje Johansson i P4 o hans Sverigeresan. Varför säger han inte att han ringer från just Sverigeresan? Folk drar öronen åt sig innan de förstått varför han ringer. Många som inte har hört programmet. Jag har hört det många gånger o tycker det är jätteroligt. Fina Jocke, barnens kusin var med en gång. Idag kom de till Tommarp för Jenny - sista telefonsamtalet - precis hade lämnat Gladsax, dit de var på väg. Eller Glassass som skåningarna själva säger. Det är som Spraxkya utanför Borlänge. Spracha. 3 km från målet. Så nära och ändå så långt borta. 

Det har fallit ny snö inatt. Min bil ser ut som en förvuxen polkagris. Vitt o vackert. Hade ju gärna tagit lite solsken när man nu äntligen är i stugan, men bara det i sig är så underbart skönt att jag tar en grå himmel med ett leende på läpparna. Bara huvudvärken ger med sig. 

 

Av Kvasthilda - 25 mars 2016 09:00


Tema nr 181 Med ansiktet mot solen

85/366


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards