Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Kvasthilda - 29 maj 2016 12:29


Söndag förmiddag. Eller lunchtid faktiskt. Har inte kokat nå' kaffe idag. Tar det om en stund så tar jag med på jobbet i stället. Så besvärligt att bara dra på ett par koppar nu o en termos sen. 

Sov lääänge idag. Riktigt länge. Har inte dukat undan efter frukosten än. Fick påminnelse om ett par Traderaauktioner som gick ut för ett par minuter sen så jag startade upp datorn. Fick bara en av dem. *huff* Men det är klart. Är man kan  snål man inte ta i som man vill. Eller snål o snål. Inte har samma lön att röra sig med som man haft i några år... Så man snålar med pengarna. Barbieaccessoirer från sextiotalet är inte det lättaste att få tag i. Såg några av de andra samlarna vara där o nosa också. Större börs än jag. 

Om morgondagen blir som denna dagen kommer jag inte iväg förrän framåt eftermidda'n. Spelar ingen större roll. Maken sover när jag kommer ner, det är jag övertygad om. Hans dygn började sex timmar före mitt idag. Nåt liknande i morgon. O borde rimligen sluta ungefär detsamma. Det stämmer dock inte helt. Han sover säkert längre i morgon. En timme. Kanske två. Fortfarande alldeles för tidigt för mig! 

Nä, om man skulle försöka ringa Mamsen igen då. Ingen hemma (eller inomhus). 


Av Kvasthilda - 29 maj 2016 09:00


Tema nr 55 Fall

150/366


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards