Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 13 juni 2016

Av Kvasthilda - 13 juni 2016 18:55

Dagen fortsätter med alla svarta nyheter från Orlando. Jag har "sett" mina vänner på Facebook, så ingen av dem befann sig på Pulse i lördags kväll. 

Radion står intill mig. En liten batteriradio. Den har stått på hela dagen och behöver nytt batteri! Helt slut. Själv har jag knappt varit i närheten av den, så det var väl lite onödigt slöseri med energi. 

Men tillbaks till Orlando. Svarta Flaggorna tog ju på sig att det var de som stod bakom skiten (nyheterna gick just igång o det tyder mer o mer på att han gjorde det ensam). Det sägs ju att han ringde polisen o sa att han var IS men det har väl inte bekräftats att det faktiskt var han som ringde? Huff. Man kan gå in på vilken jävla vapenputik som helst o köpa sig vilket jävla vapen man vill. Hur fan kan man tycka att det är OK att sälja en AK - av vilken storlek den än är, om man är en privatperson som vill köpa?? Överhuvudtaget över disk?? Kille var vakt men han gick ju dit privat, Eller?? Tog han på sig vaktuniformen, klev in o sa att jag vill ha en automatkarbin. Fick den och skott o allt var OK? Behöver man inga rekvisitioner? Fast han var som sagt där privat. Fy fan. Obama har inte haft det lätt. 



I min alltmer tystnande radio pågår första EM-matchen för Sverige.

De ligger nu under med 1-0 mot Irland... 

1-1! bra jobbat.... 

Av Kvasthilda - 13 juni 2016 09:00


Tema nr 241 På sluttampen

165/366


Snart är de framme vid sin destination. De har nått slutstasjonen. Med ett tåg som är kortare än våra lok...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards