Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 21 juli 2016

Av Kvasthilda - 21 juli 2016 23:45


Men stava då....!
Helst rätt.

Av Kvasthilda - 21 juli 2016 23:43

Vojvoj. Lillkläppen hade lite för bråttom in till Tojsruss o snubblade o föll i backen. Som resultat ett sår på näsan o sprucken läpp, nu svullen till botox/snusmodell. Liten då.
Annars har dagen spenderats utefter diverse riks-o europavägar tillofrån Falun. Vi har varit i Hallstahammar o hälsat på Helena. Skojigt värre! O hennes dockloppis är galen. Galet. Galet kul. Jäklar i min sandlåda vad mycket dockor. Vi adopterade några stycken allihop. Li köpte solskensfamiljen o en "vanlig" ovanlig docka. Kackostampen ville ha en babydocka. Hans mor adopterade en vansinnigt söt svarthyad pojkdocka i seglarkostym o jag plockade på mig en Ratti o en belgisk docka, båda svarta o en random mörkhyad docka som kan passera som latinsk eller indian. Lutar åt att ge henne nåt i buffelskinn o fjädrar. Fast fusk. Skulle nog bli bra. Jag vill veta hur stor en Dukke-Lise är.
O pigan har jagat Jigglypuff. Hennes syster har vandrat runt Kiruna o hittat bland annat den. Mmm.


Nu sova..... Pappsen "sover" i en fåtölj, då han påstår sig inte sova alls, utan springer på toa en gång i halvtimmen. Tjurskallar. Gå till farbror/tant Doktorn då. Vem? Doktorn. Who? Mmmm. Gärna det. Nr 10.

Av Kvasthilda - 21 juli 2016 09:00


Tema nr 68 Flöte

203/366


Något malplacerat kanske...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards