Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Kvasthilda - 4 januari 2017 11:25

Bluuurrkk. Eftermäle. Rester av magsjukan. Hela kroppen är i olag. Har ont i revbenen. Kan inte hosta. Alla muskler darrar. Huv'et snurrar. Har ätit en smörgås o den bara växte o växte o växte i munnen. Äckligt. Åt en banan igår. That's it. Aj. Kan inte nysa. Gör ont i hela kroppen. Fryser. O som grädde på moset fick värmevärket en läcka i fjärrvärmesystemet igår så vi har ring 20 grader här just nu. Var detsamma när jag la mig inatt o det var kring 17 när gubben klev upp i morse. De har hittat o fixat läckan men det tar en stund innan värmen gått ut till alla hushåll i hela stan. Det brinner värmeljus och kronljus överallt i huset och jag har på mig min fantastiska julklapp från gubben (som jag köpte från honom till mig) och ett par fleecetofflor. Gör något för värmen o man behöver i alla fall inte frysa. 


O snurrar, gör även åren. Idag fyller vårt andra barn 25 år. Två av dem har passerat ett kvarts sekel. Galet vad tiden rusar iväg. GRATTIS! 

Av Kvasthilda - 4 januari 2017 09:00


Tema nr 248 På burk

4/365


En av mina julklappar. Familjen får spader på mitt smällande och skakande av tangentbordet för att göra det fritt från smulor och katthår så Kråk köpte gojs på burk. Det är som gul Slime man bara lägger på tangent-bordet, så ska det ta sig ner emellan knapparna o suga fast vid allt skit som fastnat. Funkar sådär. Men det är kul att leka med i alla fall. O en del skit följer med. 


iPhonefoto

Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards