Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 januari 2017

Av Kvasthilda - 20 januari 2017 16:02

O vad hände med den här veckan? Redan fredag? Fast i min bok är det som vilken onsdag som helst. Jobbar i morgon. O har jobbat hela natten - om även bara med mobilen. Man är alltid lite skraj när det blåser som det gjort i några dagar - o man har jour. Vet aldrig vad som kan hända. Vill det sig riktigt illa måste man ut o byta af förare efter linjen - o hur fan löser man det när det blåser så bussar far i diket? Nåja. Lite överdrivet, men drivor är just vad som samlas på E10 och jag har ingen lust att ge mig ut i stormvindarna. En av anledningarna till att mitt 7-dagarsstreak på pokégym avbröts efter dag 4. Ville inte kliva utanför dörren igår. urrk o blää. 

Vaknade idag med huvudvärk. Igen. Om man kunde få slippa. En månad. Nädå. 

Har drömt om dagens händelser inatt. Obamas avgång och fanskapets tillträdelse. Mardrömmar med andra ord. Läste att flickscouterna ska vara med o gå i tåget. Fy fan. För en man som är åtalad för övergrepp på minderårig? Som inte har ett uns av vänlighet i kroppen? Män som hatar kvinnor i ett enda stor fläskigt orange paket? Nä. Jag tycker INTE om honom. Har aldrig gjort. Översittare har inte mycket att hämta hos mig. Läskiga tider väntar. Otäckt. Mardrömslikt. O den som tror att det inte påverkar oss..... Stackars Michelle som måste vara där. Kan hon inte bryta benet eller nåt? Äldre paret Bush slipper ju, för de ligger sjuka. Gå där o låtsas vara glad? *rys* 

Av Kvasthilda - 20 januari 2017 09:00


Tema nr 180 Katt och råtta

20/365


Luna kom förstås o kikade där jag låg på golvet. Vad gör du?? O hittade sina råttor.

Den ena svanslös, men med pingla så den är skojig. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards