Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg under januari 2017

Av Kvasthilda - 18 januari 2017 09:00


Tema nr 268 Sammanfogad

18/365


O se där. Det gick vägen. En taximaxaminimeter.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 17 januari 2017 10:44

Hahha, det här var de random bokstäver jag fick när jag skulle logga in idag: 


Elisabeth är i Kiruna i veckan. Må-Ti skulle de vara här, hon o Kjell med sin nya solgula bil. Den gamla la de på sidan i ett dike så de var tvungna att skrota den. Mulligt & Gulligt. Ska titta in där o se om hon har den där grårosa koftan i min storlek. Halva priset på alla överdelar. 

Måste väl hämta upp pigan först. 


O svintrött är man. Kom hem en stund efter midnatt, då det tar ett tag att slå ner gym på egen hand. Fick in tre gubbar på olika ställen i stan men när jag vaknade var alla tre utslängda igen. Inte heller helt lätt att hålla ett gym ensam. Men så är det. 


Nä, kaffe så korkgluggarna orkar hålla sig öppna. 


Just ja. Vilket jävla liv det är om Jerringpriset då, Hahahhaah. Alla mina hästvänner applåderar högt och lågt. Alla andra undrar vad som skedde. Jag hör bara Christian Olsson och hans referat från OS-hoppningen. För min del är då Peder Fredriksson o hans All In värda priset. Grattis! 

Av Kvasthilda - 17 januari 2017 09:00


Tema nr 140 Hålla tungan rätt i mun

17/365


Ja, det gäller att vara med för att få ihop den lilla figuren igen.

Pussel i 3D. Några bitar sitter redan ihop. 




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 16 januari 2017 09:41

Ha, anade det. Såg en kompis meddela huvudvärk och snorerier - typ, igår kväll. Influensan har slagit till även i deras hushåll. Vad har kompisen för skift idag tro? Gjorde en snabbkoll. Ahh. De ligger inom ramen för min jour. 

Vaknade till ett mail om dagorderförändring. Så, idag ska eftermiddagen spenderas i en barack i svappis. Måste se till att ladda nån av hårddiskarna. O ta med nån av dagens 365-objekt. 

Go'Morron. 

O krya på dig! 

Av Kvasthilda - 16 januari 2017 09:00


Tema nr 31 Bokmal

16/365


Fyra nya böcker att läsa. Härligt!



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 15 januari 2017 16:01

Mil läggs till mil och plötsligt är man hemma igen. Såg platsen där lastbilen for i diket igår. O en bit bortanför det en bil med hjulen i luften långt på sidan av vägen. Det är en jävla väg, vår E10. 

Nu väntas det på mat. Åkte ju med svågern hem o Gubben åkte med Kråk o katterna. Svågern ville ha pizza så det är beställt men katten skulle avskitas först. Tyrisen som inte tål att åka bil. Lillgumman. Får se om Kråk kommer förbi alls. Pigan o Kackostampen skulle också komma enligt uppgift, men får se hur det blir med den saken. Blir väl pizza i flera dagar nu i stället. Kan iofs vara bra när jag har jour i morgon. Snabbutryckning med färdig mat. Inte helt fel. Fast det kanske inte blir nåt alls. Facit till det har jag efter ett i morgon natt. 

O min hårddisk som inte funkar. Måste beställa en ny. *huff* Tur att den inte är oavhängig. Har det viktigaste på en som aldrig lämnar hemmet. Skulle det börja brinna eller nåt är det ju kört men tills dess är den orörd på plats.

Nä, en påtår.  

Av Kvasthilda - 15 januari 2017 09:00


Tema nr 135 Hoj

15/365


o~o7



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 14 januari 2017 22:40

Lite fantastiskt vad facebook är off grid emellanåt. Nu tror den att jag är i Heby.... Nånä. Inte jag inte. Två olika hälsningar fick jag. Checka in o solen skiner i Heby i morgon. Ja, men kul för Hebyborna då! 

En annan sak som är galet oroliget - är att min externa fotodisk for i golvet o slutade funka.... *buuhäää* Tur i oturen är att det är min ressedisk. Har alltihop på en disk hemma. *huff* 

O i teven spelar Liam Chris. Liam Hemsworth spelar en kille vid namn Chris. Vilket ju hans bror heter. 

O min jävla dator lägger av heeeeela tiden. Satan i gatan. 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards