Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Kvasthilda - 2 februari 2017 11:17

Nä. Helt galet. Vaknade med en olustig känsla i kroppen. Tittade på mobilen utan en redig tanke. Inga nyheter från natten. Har det inte hänt nåt i världen inatt? Med Trump vid makten?? Kollade föregående sida, "NÄSTA: 6, lördag 4 februari". Men hallå. Vänta nu?? Var tog 85an vägen? FAN - är det torsdag idag? Varför har inte klockan ringt? Vad hände?? Flög upp ur sängen o lyfte jobbmobben. Den höll på att explodera av alla missade samtal och sms. *arrrgggghhhh* Insåg att jag försovit mig - o det med ett par timmar! 

Ringde panikslaget till Ps o fick ett "Ahhh, vad skönt att du ringer. Vi blev oroliga". Ringde Pc. Inget svar. Ringde igen. Nä. Ringde stackar'n de tog ut i stället för mig. All stress jag utsatte mig för gav mig huvudvärk. *huff* Det händer inte mig. Pc ringde o vi kom överens om komptid tills jag ringde Ps o sen T-tid. Blir väl ungefär samma tider som stackars Åsa hade. Hon är inte heller frisk. Har knappt nån röst. O jag har magknip av dåligt samvete. Det händer inte mig. 

Jag rensade ut lite liggande "påminnelser" i mobilen igår - måste ha slängt ut ringningen för dagens väckning också. Eller så har jag stängt mobilen i sömnen när den ringde. Sinnesförvirrad efter att knappt ha sovit det senaste dygnen? Va?? (jäkla 67an) Det här händer aldrig mig. Never. Måste ha stängt av larmet eftersom inga nyheter fanns heller. Inte ett mess. Inte ett PM. Inte en nyhet. Tom skärm. Brukar alltid var nåt när jag öppnar mobilen på morgonen. Alltid. 

Av Kvasthilda - 2 februari 2017 09:00


Tema nr 251 På sned

33/365


Jag får lite Harry Potter-vibbar av det här :) 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards