Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Kvasthilda - 3 februari 2017 12:21

Fy fan vilken morgon. Ont i skallen så den exploderar snart. Migränvärk. Mår rent illa. Tog en kopp kaffe o när jag till slut reste mig från köksbordet ville det vända i magen igen. Vad fan är det med den här vintern?? Får vi lite kyla så bacillerna dör. Eller inte. Jo. Bacillerna ska bort, men kallt vill jag inte ha. Nu är den visst på väg. Kylan. Fast här är det bara typ 8 kalla. O Gubben drog till Luspen för att elda innan Knutte hittar dit. Har huset för mig själv i helgen. Arbetshelg. Hoppas, hoppas, hoppas att den här värken går över bara. Vet ju med mig vad jag har att vänta. De där förbannade tre-fyradagars. BLÄ. 


O vad tog det inlägget att skriva? Tre minuter? "Bloggar du?" är en fråga folk får. Ja men då kan du jobba. Försäkrings-jävla-kassan. Det är väl en jävla skillnad på att skriva ett blogginlägg, man kan dessutom spara ett utkast o ta en mening i taget under hela dagen om man känner för det o inte orkar. Eller putsa en fönsterruta i halvåret för att det är för jobbigt. Det betyder väl för fan inte att personen är arbetsför nog att putsa hotellfönster dag ut o dag in?? Får jag ligga med min man


(åtta minuter senare klickar jag på "Spara inlägget" - o då har jag letat fram länken ovan)

Av Kvasthilda - 3 februari 2017 09:00


Tema nr 255 Rena rama snurren

34/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards