Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Kvasthilda - 3 mars 2017 09:00


Eget tema nr 3 Mål i sikte

62/365


Kackostampen drog iväg genom snön, han skulle prompt åka rutschkana.

Så liten han är, bär snön ganska bra. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 3 mars 2017 08:57

Uff. Enda morgonen den här veckan jag INTE ville vakna tidigt. Sonen brukar inte väsnas men nåt gjorde han i morse som gjorde att jag vaknade. Jag brukar inte heller höra när han drar ur motorvärmaren men i morse skramlade det. Blev oförskämt pigg men vägrade lyssna på det utan gjorde allt för att somna om - o fick väl en dryg timme till i slutändan. För lite fortfarande, med två kräksskift framför mig. Blä. Efterdyningar från de senaste skiften med start under morgontimmarna. Får se om jag kan slappna av en stund under kvällen för att orka med det här jävla jobbet inatt. Värsta, värsta skiftet jag gör. Återstår att se om man får nån sömn alls i morgon sen. Vi som helst inte ska ha två nattjobb på varann. Fast det var väl under förra arbetsgivaren. Nåja. Får väl sparka igång den här dagen då.  

Har ju tjuvstartat redan o fick ihop lite 365or under morgonen i alla fall, från äventyret i lekparken härom-dagen. Kärt barn har många na... foton. 

Solen skiner. Nåt positivt. Go'Morr.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards