Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 5 mars 2017

Av Kvasthilda - 5 mars 2017 20:55

En rätt bra dag. Har inte sovit så mycket inatt, eftersom jag blev sen till Narvik inatt. Vaknade till ordentligt på väg ner, då jag fick stopp i en signal - efter att försignalen visat förvent kör.... Sådär lagom kul i lutningen där, med 8000 ton bakom ryggen... Hann få stopp på tåget i alla fall med enorm hjärtklappning. Nåt oväntat signalfel sa Togleder. Tror fan det. 

Somnade på överliggningen o sov som ett barn till klockan ringde morgontattoo. Kokade kaffe o tog mig mot stasjonen. Pass med persontåg hem - o i mycket trevligt sällskap. Vi fick dessutom sitta ifred i vår ände av vagnen. Jag hade egentligen plats i andra änden men satte mig med Robban o Kalle. ÄllKå-taxin var på stationen för att flytta på prover (löjligt, han åker dit bara för att flytta på grejerna från tåget till deras skåp, där senare en annan bil kommer o hämtar upp proverna) o jag liftade med taxin till jobbet för att stämpla ut. Pööörfäkt. 


Lite Pokéjakt på det. Träffade en söt sexåring med sin mamma i Gruvstadsparken där vi letade Pikachu. Jag hittade honom o pekade var hon skulle hämta honom :) För en pojke var det. Pikachu. 


Av Kvasthilda - 5 mars 2017 09:00


Tema nr 246 Pudrad

64/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards