Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 mars 2017

Av Kvasthilda - 9 mars 2017 20:35

Sitter vid datorn o går igenom gammal epost o Messenger-meddelanden. En del att ta ikapp. Har säkert en massa dockmail att läsa också - o kasta framför allt. Mailboxarna svämmar över av spam. Jävla otyg. 

Sitter här med jobbmobilen i högsta hugg. Fick inställt men har ju jour i stället. O fryser. Fryser. O fryser. Surgubben verkar vara på lite bättre humör i alla fall. Jävla surskåp. 

Tidigare ikväll:

-LÄGG INTE MIN MUGG BLAND DET ANDRA I DISKHON!! Den kostar 170 spänn!!!!!! 

-DET SKITER JAG I!!! Ni har ju för fan inte torkat av spisen som jag bad er göra!! 

-O vad i helvete har det med min mugg att göra??!? 

Vi fick lite bråttom iväg efter att pigan kommit hit o bakat lite sockerkakor av färdigt pulver. Hon har gjort en smärre skafferistädning hemma och drog hit lite grejer. Spisen kanske var lite smulig men inte sjutton är det nåt att starta ett världskrig för?? Fast nu var det jag som drog igång idioten när jag blev SKITFÖRBANNAD över att hitta min Green Gate-mugg upponer i diskhon bland en massa annat skit. Men sätt för fan disken i maskinen då????? *grrrrrrrrrrrrrr*

Vi fick ännu mer bråttom härifrån när Pigan gav upp hela familjelivet med sin far o skulle hem. 

Griniga gamla gubbar.  

Av Kvasthilda - 9 mars 2017 09:00


Eget tema nr 4 Slut på det roliga

68/365


Under vilda protester bärs gossen bort från lekplatsen.

Neeeeejjjj! Jag vill gunga! Neeej! Lite till! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards