Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 mars 2017

Av Kvasthilda - 16 mars 2017 11:25

Hoppsan, insåg just att jag har slut fototeman. Igen. Åtminstone färdiga. Har fotat lite smått o gott i veckan som gått men inte lagt någon tid på att leta eventuella fototeman till dem. Bilderna. 

Gårdagen var spännande efter Malmbanan. Skönt att man inte jobbade. I stan blåste det som fasen igår o de hade ju stängt vägen pga hårt väder i fjällen. Exakt hur hårt det var, har jag fått höra av kollegor. Meterdjupa drivor, meter på meter. Godståg som fastnar i snömassorna. Malmtåg med mer vita lok än I-orblå. Mycket snö. Lossnade luftslangar. Förlorade ljussignaler! Vad som hände med den är oklart men det ska mycket till om en stolpe ska gå AV. WOW. Nä, nog var det skänt att ha en "ledig" dag o passa barnbarn i stället. Hans mor har städat lägenheten för eventuell försäljningsfotografering. Mäklaren ska dit i dag o fota. Vi lånade nyckeln till huset igår o for o kikade. Häftig kåk. Eller snarare, häftiga tapeter, snyggt kök, fantastisk övervåning, stort vardagsrum. Det andra vet jag inget om. Det där med hur huset ser ut "invändigt". I väggar, golv o tak. De tappade budet på kåken men köparna drog sig ur o plötsligt har de första tjing. O nu vet de inte om de ska köpa huset. Vi får se. Rastlösheten lär ju sätta in efter ett halvår i alla fall. Vi får se. 

Av Kvasthilda - 16 mars 2017 09:00


Tema nr 21 Beautiful Nightmare

75/365


Jag gillar inte zombies. Inte på något sätt. Det hindrar mig inte från att ha några i min ägo och dessa två är ju ett par av de vackraste som finns! Tycker jag. Rapunzel är bara en av sessorna som blivit zombies och Lady Gaga är en Monster High special. 




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards