Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 7 april 2017

terror

Av Kvasthilda - 7 april 2017 20:15

Usch o fy o fan. Jävla förbannade fega skitstövlar. För fega är de. Jag kommer aldrig att förstå hur folk är funtade som gör såna här saker. Aldrig. Terrordåd i centrala Stockholm. En lastbil far som en furie längs Drottninggatan o far in i Åhléns. Hittills tre döda på gatan o en på lasarettet. 

Det har pratats om det på stan idag. Vi var på COOP när folk stannade upp o började prata om det. Jag hade hört det en stund tidigare, eftersom jag har nyhetsuppdateringar i mobilen o såg en blänkare direkt svt fick veta nåt. FY FAN. Fy för jävulen. Har bekanta och vänner i Stockholm. Kusiner som påverkats av det. EN bror som också på sitt sätt påverkats av det. De bor utanför stan o påverkas inte direkt, men pendeln o bussar stod still ett tag. Fjärrtågen fick vänta utanför. Hela City stängdes av. FY FAN. Vårt fina Stockholm. 


Bussen på E45 var utdömd. Vi får inte köra en meter om vi har skadade lager, men en bussjävel kan rulla nära 600 mil efteråt??? VA??!?!??? Va fan? Häng Stäng det där jävla bussbolaget. 


En raket har skjutits upp idag. Maxus 9. Tänkte jag skulle se det, men annat kom i vägen. Aftonbladet har en film (just nu). Det är inte vilken Maxus som helst. Det är den största. O den sista... Förmodligen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Av Kvasthilda - Söndag 14 april 09:00


  Tema nr 350 Vårvinterljus 105/366   Och ett jaktplan passerade på realtivt låg höjd. Lite svårt att se det mot vårsolens sken, men det är där, lite nedanför solens vita ljus.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ ...

Av Kvasthilda - Lördag 13 april 11:14

Måste gå ut medan det är väder så jag slänger bara ihop mina svar lite snabbt o tar lullullet senare. Gubben har åkt hem, men jag stannar en eller ett par dagar till, då jag fick inställt på måndag och slängde in en ledighetsansökan. Men krysset då'r...

Av Kvasthilda - Lördag 13 april 09:00


  Tema nr 349 Vårvinter 104/366   Tillome vattenpölarna har vårkänslor...      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 12 april 09:00

  Tema nr 7 Ankommande 103/366   Ett säkert vårtecken är när vi hör sångsvanens trumpetande. De anlände Storlångsträsk den 9 april. Vi hörde dem på morgonen men fick inte se dem. Under eftermiddagen kom de flygande över sjön, men jag var på e...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards