Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 23 april 2017

Av Kvasthilda - 23 april 2017 16:00

En sån där dag idag när man helst aldrig stuckit fossingarna utanför täcket och låtit huvudet lämna kudden. Har knappt sovit inatt. Ont i magen. Eftersom jag aldrig kunde komma till ro klev jag upp o satte mig i fåtöljen. Egentligen var jag trött men huvudet ville inte tillåta kroppen att somna. Satt där med fleecerocken o duntäcket o halvslumrade men somnade inte. Det var bara att masa sig tillbaks till sängen igen och försöka somna igen. *bäh* Orolig mage ville inte heller hålla sig still utan det var bara att kliva upp o göra ett snabbt besök på toa. Fy, vad jag avskyr magsjuka. Somnade om igen sen o har sovit halva da'n idag. 

Nu sitter jag o klurar på fototeman igen. Går igenom "gamla" foton, dvs från mars. Vi har fortfarande full vinter så de är inte helt ute ännu, men vi har kanske inte riktigt den där vinterkänslan som de fotona ger. Eller så kanske vi de facto har det. Nåja. Ska pilla in dem i bloggen i alla fall o förbereda - o jobba ikapp det jag inte hunnit tidigare. 

Söndag, jävla söndag. 

Av Kvasthilda - 23 april 2017 09:00


Tema nr 337 Uteservering

113/365


Stekt fläsk o pannkaka.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards