Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 26 april 2017

Av Kvasthilda - 26 april 2017 19:39

Har inte en fungerande muskel i kroppen tror jag. Helt slut. Var jag slut igår efter jobbet är den här dagen en påbyggnad på det o tur att man har helg mitt i veckan nu då. 

Sonen var sugen på nåt beställningsbart i matväg så vi bestämde oss för thaimat. Proppmätt - o ändå finns det mat kvar. 

Hade ju så stort tänkt ta en shoppingvända i Narvik idag men det blev bara hos systrarna som jag aldrig kommer ihåg vad de heter. Nä, inte de i leksaksbutiken, även om det blev en tripp dit också. En butik som heter Systrarna nånting.... Eller Søstrene, men vad det är mer fastnar aldrig. Søstrene Grene? Ja, verkar inte bättre. Har en tygkasse på golvet intill mig. Gick till dem för att leta presentaskar o omslagspapper till mitt besök i Skåne nästa vecka. Köpte lite presenter på Kvadrat häromdagen o insåg senare att hon slog in mina porslinsmanschetter också. Var ju inte meningen. Ska ut o leta en sak till innan jag bestämmer mig för hur det hela ska slås in till slut. 

O barnbarnet har haft feber idag igen och kräkts. Men liten då. Krya krya. 

Av Kvasthilda - 26 april 2017 09:00


Tema nr 335 Uppskattat

116/365


Vi fick en kartong ägg av en av Makens jobbarkompisar. Tunga ägg. En härlig gåva! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards