Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 28 april 2017

spotify

Av Kvasthilda - 28 april 2017 20:54

Lägg till Spotifylista i ditt inlägg. Ehh. Nä. Men den har snurrat här hela dagen, även när inte jag varit hemma. Glömde helt bort att jag skulle på en butik i stan idag för att leta nåt åt kompisen i Skåne nästa vecka. Kom ihåg det när jag passerade butiken med grindarna stängda o låsta för trappen. Nåja, hinner in på måndag också. Typiskt bara. 

Har inte packat en pinal. Å andra sidan ska jag inte ha med mig så mycket kläder. Vafan. Man tar alltid med sig ombyten omutifallatt o använder inget av det. Ska bara vara borta några dagar. Så skitig blir man inte av att sitta o prata över en kopp kaffe :) O nån supervärme är det inte heller i Skåne om man får tro prognoserna. Ska bli kul. Även om jag måste flyga för att ta mig dit. Lyfta o landa två gånger. *blä* O måste fixa en resväska till som min ryms inuti. Törs man lägga laptopen i resväskan? Ska väl vara försäkrat men ändå. Blir så naken om den går sönder. 

Har jag sagt att jag inte gillar att resa? Att vara påplats är helt OK, men vägen dit o hem är inge' kul. Inte heller till stugan. För långt. Fem timmar. Många mil. Några fler nu, men kortare faktisk restid. Med ett långt uppehåll på Arlanda. Ska också bli kul! Nä. Har lite att göra o fullt skift i morgon om inget sker. 

O när ska jag hinna melodikryssa? Nån gång under eftermiddagen blir det. Hej på Er! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 18 april 09:00


  Tema nr 240 På väg 109/366   373 för att vara exakt.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 17 april 09:00


  Eget tema nr 19 Takdropp 108/366   Förklaringen på gårdagens "skål". En isgrop i snön, formad av ihärdigt takdropp.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om ...

Av Kvasthilda - Tisdag 16 april 09:00


  Tema nr 274 Skålformad 107/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Av Kvasthilda - Söndag 14 april 09:00


  Tema nr 350 Vårvinterljus 105/366   Och ett jaktplan passerade på realtivt låg höjd. Lite svårt att se det mot vårsolens sken, men det är där, lite nedanför solens vita ljus.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards