Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 maj 2017

Av Kvasthilda - 9 maj 2017 23:45

 Men kan jag låta bli att komma åt den där utkastknappen på den snart värdelösa appen i mobilen? Min mobil varnar för att bloggplatsens app slöar ner telefonen och att den kommer att sluta fungera med framtida iOS. Kan de fixa det då kanske?? 


Aj, aj o helvetes ont. Har varit hos tandplågaren idag. Första besöket av fyra. Tog bedövning idag o jag HATAR de där jävla sprutorna. Det äckligaste av allt är när svalget tappar känseln. Känns som man inte kan andas. Läskigt. Däremot avskyr jag än mer gnisslet när de skrapar tandsten längs tandrötterna. Fy FAEN. Sån't skit man måste stå ut med när man inte sköter tänderna som man ska. Bara skit att det är så jävla dyrt. Jag menar, har man inga tänder kan man inte äta. Borde ingå i den allmäna sjukvårds-försäkringen vi trots allt betalar skatt för. Idag står min arbetsgivare för notan, så länge den inte överstiger vad då summan är. Har tandförsäkring så den täcks i alla fall av bidraget från the bossman. Får väl säga som så, hellre skrap av tandsten än total tandlossning. Men HELLRE bättre skötsel av tänderna än att stå ut med det där helvetes gnisslet. Kände ilningarna trots bedövningen.... *blääää* SKÄRPNING missus. 


O Robin är vidare. Tittade/lyssnade på första delfinalen av ECS ikväll. Många konstiga bidrag. Hur kunde de tycka att den där australiensaren är bra? Kanske är en sån låt man måste lyssna flera gånger på för att ta till sig? De två tidigare bidragen de tävlat med har jag gillat skarpt. Speciellt förra årets. Men den kom ju tvåa också efter den där otroligt underliga 1944 som vann - som jag fortfarande inte förstår mig på. Hon gjorde två pauslåtar ikväll o båda lät lika illa. En av dem var just 1944 i en annan version men inte fan lät det bättre än sist. *skakar vilt på huvudet* 


Nä, krypa i säng då o hoppas få sova tills man vaknar.... Lite mosig i skallen. Bävar inför nästa skift. 

Av Kvasthilda - 9 maj 2017 09:00


Tema nr 257 Retro

129/365


Så läcker inredning - o alla detaljer. Vi insuper 50-talsdekoren med slukande aptit. 


iPhonefoto

Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards