Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Kvasthilda - 25 maj 2017 12:28

Men alltså. Vad jag skriver och lägger ut i min blogg är väl min ensak? Sålänge jag står på rätt sida om lagen så att säga. Blir lite småtjurig på alla som pekar finger åt mig och mitt kryssbloggande. Eller *alla* - det dyker upp nån nu o då. Varför googlar ni på svar om det är så kul att "lösa det själv" då? Jag löser mitt kryss på egen hand - inklusive googlesökningar i parti o minut (oftast för att leta en textrad, ibland för att hjärnan torkat in på fel opera). Eftersom varje hit på google som ger min sida också visar vad det handlar om (i rubriken, liksom länken står det klart och tydligt Melodikrysset....), säger det sig inte självt då att jag har nån form av lösning liggandes? Varför klickar ni er in där då? Mitt lilla krypin i sajberspejs är så obetydligt bland alla de stora kryssdrakarna så det är nästan löjligt. Jag har i bästa fall över 300 besökare en krysslördag, i sällsynta fall drar det iväg till över 700/900 men en snabb check av *drakarna* ger mig då att de inte löst krysset den dagen. O de har m-å-n-g-a tusentals läsare på lördagar. O några tusen vilken dag som helst i veckan. Vilket joller. Min blogg. Mitt innehåll. Min blogg hamnar inte ens på första sidan om man söker bara "melodikryss blogg", med eller utan mellanslag. Herre gud. 


Kyrkoherdens tankar 

vonkis 

Enn Kokk 

Klintenberg 

Stigs hemsida

Melodikryssvar

Kjell-Enar 

Rissna, mitt i prick 


De tre första är mina GoTo när jag kör fast helt o fullständigt. Nåt mer ni ville veta? 


Av Kvasthilda - 25 maj 2017 09:00


Eget tema nr 7 Röse

145/365


Ditställt av mänsklig hand nån gång för länge sedan.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards