Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Kvasthilda - 12 juni 2017 09:57

Ja, just nu ja. I den här änden av huset. På andra sidan börjar det bli varmt. O bilen står i solen. Nåja, den svalnar fort också. Har inget som måste vara kallt i bilen - just nu. Ska gå o flytta den tills jag ska åka i alla fall. Dumt att utsätta kylbagen för ALL värme på en gång. 

Solen skiner o rabarbern växer så det knakar. Ett par dagar till så hade den varit perfekt att skörda för en första paj. Får hoppas den inte blivit alltför stor under veckan som kommer. 

Jaja, kaffe. Frukost. Packa klart. O sen blir det fem timmar i bil. Urrrrkkkkk.... 

Hoppas bara kläppen kommer ihåg att vattna blommorna...! 

O jag måste hitta på nya 365-teman igen. Tomt.... Sista gick idag :) 

Hej på Er! 

Av Kvasthilda - 12 juni 2017 09:00


Tema nr 104 Förändring

163/365


En stad i förvandling. Stationshuset är under rivning, vårt gamla fina tegelhus, det andra i ordningen. Det första var byggt i timmer, men brann nån gång under första halvan av förra seklet och det byggdes i stället upp en byggnad i tegel. O jag älskar tegelhus. Alla fina smidesdelar är bortplockade och jag hoppas verkligen att de tagits reda på. 



Det har försvunnit många hus redan (stationshuset är inringat): 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards