Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 22 juni 2017

Av Kvasthilda - 22 juni 2017 13:03

Först o främst irriterar jag mig över att videofunktionen inte fungerar på bloggplatsen. FIXA det för fan. Har laddat upp en film på min blåhake fler gånger - o jag kan se den i albumet där den ligger men inte i bloggen. I själva albumet är det bra en blurrig jpeg men om man klickar upp den för redigering syns den. Den ska se ut som en film även i albumet. Jävligt irriterande. Har laddat upp filmer förr o det har inte varit problem på nåt sätt. Den är inte 40MB ens o man kan lägga upp större filmer än så. *grrrr*

Sen hostar jag kemikalier. Inte av branden utan det som måste till för att de där dockorna ska bli rena från sitt äckliga lim. Varför Mattel? VARFÖR???????? Hatar deras vidriga lim. Det läcker ut ur huvudet och håret blir fett o läbbigt. Man kan inte ens ta i dockorna. Limmet är så kletigt. Plastbantning pågår överallt o man kan inte köpa dockor på vissa loppisar (Men för fan spara undan dem til samlare då, ungar behöver inte stoppa dem i munnen!). Så många gamla fina dockor de kastat bara för att. Hysteriskt. Jag dör nog i cancer i alla fall o de gör varken till eller från. Tuggar ju inte på dem. Just det. Hjärnan irrar iväg. Plastbantning pga farliga kemikalier i gammal plast pågår men lim häller de i skallen på dockor för att det ska vara ett billigare alternativ till att rota håret ordentligt. O det verkar inte behövas heller för det finns dockor som INTE har lim i huvudet. Även från Mattel. Exakt samma docka. Men många är så full av skiten att de läcker ut överallt. Så jävla vidrigt. 

Har en riktig skitdag idag. Huff. 

Av Kvasthilda - 22 juni 2017 09:00


Tema nr 185 Koncentration

173/365


O ett hjälpmedel till detsamma.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards