Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 29 juni 2017

Av Kvasthilda - 29 juni 2017 16:01

Blerrk vad trött jag blev. Det tog liksom tvärnit. Har varit på byn en sväng o lapat sol o plockat PokéStop o slängt in en o annan mon o färgat om gymmen röda en stund. Fick tillbaks en av mina nyss o det är bara som det ska :) Speciellt under festivalyran som pågår i centrum. Folk o fä. Ungar överallt. Hämtat upp festivalbandet för helgen. Biljetten. 

O det har pågått en del raider i gymmen, men jag har inte idats stanna nånstans o göra en. Inte ensam. Fast det finns folk både här o där, men ändå. 

Käkade ett kycklingben sen jag kom hem med lite pottisallad o nu sa det BAM. Tvärslut. Ögonen orkar knappt hålla sig uppe. Två timmar till jobb. Drygt två timmar. O eh döstråkig kväll i Vitåfors. Har inte fått nån änrding om att tåget går från GV i stället för KOS så det blir väl att sitta där o häcka hela kvällen. Det har varit genomgående i koltåget hela veckan har jag sett. Sommartåg. Nåja. Det visar sig när jag kommer till jobbet. Nu ska jag tippa i mig en balja kaffe. 

Av Kvasthilda - 29 juni 2017 09:00


Eget tema nr 14 Brygga

180/365


Tjejerna kollar om det finns nån mört i 'stugan'.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards