Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Kvasthilda - 7 juli 2017 12:02

Vi ska bli det nya vårdpartiet.... Ehhh. Har radion på skvalandes intill mig o hörde en röst jag trodde tillhörde Jimmy Å. Nä, tänkte jag sen, det kan det inte vara. Men bah. Röstfiskare. O det vidriga är att han får röster. Sonens svärmor är en av dem. *rys* 


Ont i ryggen. Kvarlevor sen festivalhelgen. Tar några dagar innan den lugnar ner sina aversioner mot mig. 


Gubben har (ehh, ska) köpa en kattlucka till stugan. Låter bra. Då kan hon vara där mer o vi behöver inte passa henne konstant. O man kan stänga dörren när det blåser o regnar på tvären. Kan hon lära sig att ta sig igenom kattluckan i bajslådan kan hon säkert snappa upp att man kan ta sig igenom en lucka i dörren. Får bara hoppas att han placerar den på lämplig höjd. Hon ska ju inte behöva HOPPA upp till luckan. 


Hittade en ny Pokémon inatt :) Eller en nygammal. En gammal men helt ny. Jubileumseventet del-vad-har-dragit-igång igår kväll. Många o långa var diskussionerna om varför jag inte hittade den där nya monen. Inte jag heller. O inte jag. Jag tog en men inte fan hade han keps... Blablabla. O sen drällde bilderna in på löpande band. Jag hittade en. Hur stor är din? Blablabla. Folk är knäppa. 


Pik-hatt-chu. Han har snott kepan från Ash.


Åsså finns det en supersöt Pichu med keps! Daammit. Tvåkilometersägg..... 


~~~~~~~~~~~~~~ 


Åsså dök det upp nåt i en säljgrupp. Jäklar så häftigt. Vill ha!!! 


Av Kvasthilda - 7 juli 2017 09:00


Tema nr 260 Rullar in

188/365


Jodu, nu kommer det...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards