Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 juli 2017

Av Kvasthilda - 9 juli 2017 16:06

Dagen bara rinner iväg. Vi gjorde ett tappert försök, dotra o jag att ta ner en raidboss, tillsammans med några småglin o en äldre kille, några av dem från ett annat team - förmodligen glina, men den där rackarns Tyrannitar var för stor och elak för att vi skulle rå på honom. Med trettio sekunder till kanske.... Vi provade två gånger. Ett par ettriga tränare till med fajtandes pokémon kanske han dukat under. Nåja. En dag har jag en också.

Fick en Mareep i ägg o trodde att äntligen måste jag ha nog med godis för sista utvecklingen. Ehhh. Förvisso, men jag behöver en bättre Mareep till det. Min Flaaffy är för kass :D :D Blir att samla ihop 20 godis till då. Eller hoppas på en fårskalle till i ägg. Vem kom först, fåret eller ägget?

O folk gnäller över nya pokisar i äggen o framför allt 10km-äggen. Varför har de satt in den i 10-ägg? Är de helt tappade? Har de snurrat? Är de tokiga? Bara för att DU har hittat hundra av just den, betyder det inte att alla andra miljoner spelare runt världen har den i horder omkring sig. Jag har också så jag klarar mig av den där elektriska fiskmojängen men inte fan ids jag klaga på det? Det kan finnas folk i borte Mongoliet eller Texas öknar som inte har sett en enda sen de släpptes. Vad är det för fel på folk? Egotrippade much? Nä. Sån't existerar inte. 

Av Kvasthilda - 9 juli 2017 09:00


Tema nr 312 Surt sa räven

190/365


Några sura, några söta. Det finns en smak för alla. Som gillar godis vill säga. Ingen marknad utan remmar! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards