Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 12 juli 2017

Av Kvasthilda - 12 juli 2017 19:15

Så går det när man tjurar o ska posta via mobilen. Varför kan jag inte vara mer uppmärksam på den där rutan för utkast? Nåja skitsamma..... 


Vi bestämde oss för en "lätt" middag ikväll. Lite kokt Outinens mandel och ett par burkar matjessill. Gott. Maken gillade Original mer än Mästarmatjes. Jag gillar båda men vet inte vilken jag föredrar. Tog fram ett par ABBA-burkar sill också, årets smak (Gin o tallbarr) och Fransk löksill. Båda dessa stod oöppnade. En burk matjes per man är mer än nog. 


Minioren har varit här en stund idag. Hans mor ringde o ville ha frukost så jag bestämde mig för att grädda plättar åt oss allihop till frunch. Hon var lite sur att hon missat pappas blodplättar igår... Ville göra nåt snabbt o lätt till honom efter hans resa från stugan, med katt i bilen o ett stop i Vitå på vägen, för att kolla nåt de kört sönder där. 


Kläppen glömde sin ryggsäck o alla bilarna. Undrar om han saknar dem idag. Det blev lite hastigt o lustigt när vi for iväg. Kanske pigan bara tänkte köra lillebror till lägenheten deras o komma tillbaks, men hon tog med sig annat. Den blev nog bara kvar där i ståhejet. Nåja, den står ju kvar här tills nästa gång han kommer. Fast små pojkar o deras bilar... 


O Junior drar till Ume (idag?) - de ska se Diggiloo. *AVIS* Blir inget sån't i år. O SysterYster ska på Poppeföreställning. Fast det var i augusti. Jag vill ha semester. NU! 

Av Kvasthilda - 12 juli 2017 09:00


Tema nr 256 Rep

193/365


Jaao, det var ju en repgunga! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards