Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Kvasthilda - 13 juli 2017 23:15

Sitter o gluttar på en film o är allmänt förvirrad. Den är blodig o splattig den där filmen men så jäkla bra. O en massa kändisar. Har ju inte sett filmen tidigare, varken Maken eller jag. Django Unchained. Jamie Foxx. Don Johnson seglade förbi. Leonardi diCaprio är vidrig. Samuel L Jackson rätt olik sig. De hade sminkat honom ordentligt. Rösten kan man dock inte ta fel på. Härliga Christoph Waltz som brukar spela de mest vidriga tyska tyranner. Eller allmänt elaka karaktärer. Men i den här filmen kan man inte annat än älska honom. 


Anledningen till att jag faktiskt kan se den, är att mitt tåg blev inställt o jag har jour. Mobilen är ljuvligt tyst. 

Av Kvasthilda - 13 juli 2017 09:00


Tema nr 352 Wow!

194/365


Sprang på ett ställ med gamla hederliga LP-skivor. På Ö&B!! O inte vilka skivor som helst. Nytryckta gamla klassiker. Hur många av de här hade inte jag i min orange drickaback i tonårsrummet? Ärvda av storebror när han flyttade hemifrån. Snacka om WOW!-känsla! Pappa som skickades runt Stockholm i jakten på London Calling. Inte LPn men EPn med The Clash. Han kom hem från sin tripp med en vinylsingel i bagaget. WOW! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 13 juli 2017 01:52

Ha! Dotra o jag har hittat en kringelkrångelväg som gör att vi hittade ett knöligt-att-komma-åt-gym o har nu parkerat en varsin där. Hittade ett annat också som inte var bemannat, men vi iddes inte gå dit. 

Det har blivit natt i PoGO också, även i Kiruna. Cirkus en timme är det natt. FAN. Det om nåt säger mig att sommaren är slut. Snart. *buuhäää* 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards