Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 21 juli 2017

Av Kvasthilda - 21 juli 2017 17:35

Så kom jag mig då iväg för att hämta ut min nya jobbmobb. Den gamla for ner i en låda bara. Galet. Inget fel på den o de hamnar i nån trash för destruktion. Nåja. Inte mitt problem. Största problemet idag var att hitta ett six digit lösenord... Han var precis på väg därifrån när jag trampade in genom dörren i andra änden av korridoren men jag hojtade. Nå, inte gå nu..... O det tog typ fyra minuter, eftersom jag var tvungen att hitta ett lämpligt lösenord - som jag ändå bytt bort redan. O att det var tvunget att filas lite på SIM-kortet. De har en stans som tar ner storleken på dem, men den har stansat kort X antal gånger o det blir lite flisrester kvar på kortet, vilket gör att de krånglar lite. Lite sandpapprande på kanterna så fixar det sig också. Onödigt bara att slänga på skalet emellan.... Nu ligger den på laddning. 

Två dagar kvar. TVÅ. T V Å. Sen har den här tanten äntligen semester. Så efterlängtat. Så galet efterlängtat. 

Tog upp lite kläder som hängt på tork efter tvätt o jag måste väl gå igenom det som ska packas för semestern också. Nu ligger gamla ledighetsplagg i resväskan, mest bara nerslängt. *huff* 

Sonen o Dotra får turas om att hålla fortet. Jag drar. 

Men först. Två turer. 

Av Kvasthilda - 21 juli 2017 09:00


Tema nr 65 En näbbfull

202/365


(fotograferat genom fönster)





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards