Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2017

int' lönt

Av Kvasthilda - 29 augusti 2017 22:09

Gjorde ett tappert försök att få mig en timmes sömn före nattens jobb, men icket så. Tyckte jag var nog trött för att kunna somna om jag la mig under täcket en stund men kroppen sa nåt annat så fort huvudet slog i kudden. Tog mig en lutare i en halvtimme i stället o gav sen fan i det. Är hungrig. Måste stoppa i mig nåt att äta. Sen är frågan om man ska koka kaffe, eller bara värma vatten till nån kopp te inatt. Dilemma detta. Är ju bara körtiden till Narvik, sen får jag sova nån timme o åka pass hem.

Dammit. Förträngningen är fullständig. Vad är det för kladd på tangenterna? Smet o klet. Nåt intorkat. 

Vilket påminner mig att jag ska testa den ekologiska cykelkedjerengöringen. Ska bli intressant att se om den är lika effektiv på lim i dockskallar som den illaluktande vanliga är. Funkar det, ska jag tipsa Annika. Hon klarar inte luktande saker. 

Nä. Måste äta nåt. HejpaHej! 

O btw. Zamlar är inte så farlig. Rätt trevlig faktiskt. O bjöd på goda bullar igår. Mutor? :D 

 
 
Ms. W

Ms. W

30 augusti 2017 13:29

Sömnen ja... Tar inget traditionellt läkemedel, men lägsta dosen och 1-2 tabletter 25 eller 60 g. Men... i och med dina oregelbundna arbetstider, kan det ju vara lite riskabelt, trots allt. Längre in på dagen, känner jag mig mer som vanligt. Men att framföra nån sorts fordon strax efteråt är väl inte så lämpligt!

Från 25/11 förra året, har jag ett betydligt mindre tangentbord och trådlöst. Mycket lättare att göra rent än det förra då det blev kladd och dant emellan. Tog en liten pensel eller en ren tandborste (gärna av smalare modell). Hoppas att det ordnar sig med alla dilemman. Just nu funkar inte min annars så fina skrivare sedan igår. Bytt bläck så detta kan det inte alls bero på. Men förhoppningsvis fixar en kille detta efter kl. 15. Ingen rim och reson alls emellanåt.

Kram

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Fredag 19 april 09:00


  Tema nr 208 Nästan borta 110/366   ... eller kanske tvärtom. Den är väldigt ny och på väg fram igen.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adres...

Av Kvasthilda - Torsdag 18 april 09:00


  Tema nr 240 På väg 109/366   373 för att vara exakt.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 17 april 09:00


  Eget tema nr 19 Takdropp 108/366   Förklaringen på gårdagens "skål". En isgrop i snön, formad av ihärdigt takdropp.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om ...

Av Kvasthilda - Tisdag 16 april 09:00


  Tema nr 274 Skålformad 107/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards