Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 27 november 2017

Av Kvasthilda - 27 november 2017 17:51

IDag var en sån dag. Inget har hänt. Så många saker att göra o det blev ingenting. Nästan. Tänkte koka gröt till frunch till Dotra, Kackostampen o mig själv. Jo, det gjorde jag ju, men det blev varken frukost, lunch eller middag av den gröten även om Ollivander tiggde åt sig en tallrik som han sen inte ville äta upp. Vi åt köttfärssås o spagetti i stället. O det hade varit helt OK; om inte hela dagen gick till att hämta sagda barn o barnbarn, då hennes bil satt fast o inte gick att få loss alls. Handbromsen fastfusen? Hade tänkt göra diverse hemmavid idag, eftersom morgondagen går åt till att besöka den rosa bussen och att handla julbaksingredienser. Det går inte alltid som man tänkt sig. Nä. 

O medan jag är ute o hämtar avkommorna ringer mobilen. Maken. Jag sjukskrev mig. Hmm, vad nu då? Feber. Har vi Alvedon? Nä, men jag köper hem. O det kullkastar ALLA planer för den här veckan. Att ha en sur gubbe med feber hemma är inte vad jag behöver för att ha lugn o ro att göra det jag vill o behöver i min egen takt. 

Får se om han alls orkar bära en o annan matback så jag kan frosta av frysen i stället då. Nu ligger han i källaren för att jag ska få stöka som jag vill. Med vaddå???? Barnbarnet är här medan hans föräldrar målar en vägg hemma. Pojkens morbror är här, men han har svimmat i pappis fåtölj. Joråsåatt. En sån dag. Mycket att göra, men hela dagen, Jag ska bara... Typ. O där kom nästa gubbe in. Farbror.... 

Av Kvasthilda - 27 november 2017 09:00


Tema nr 225 Njutning

331/365




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards