Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 29 december 2017

X

Av Kvasthilda - 29 december 2017 22:58

Äntligen en ledig dag! Fast egentligen inte ledig i den bemärkelsen. En X-dag om man ska vara riktigt petig. Nästa gång jag jobbar är det ett helt nytt år. Tänka sig. 


X ja. Tittar i almanackan o får lite dåliga vibbar. Hmmm.... Inte från Lillebrors svärdotter som är en supermysig tjej. Snarare från den där kopian som i sin tur är en kopia. En klonad tjej med en grabbs hjärna. Typ. Originaltjejen säger att *hon* är en kvinnlig motsvarighet till honom, medan bilder säger mig att *hon* är en kopia av *tjejen*. Helt galet. O läser de det här, någon av dem, blir den ena ledsen o den andra... Tja, jag vet inte. Fundersam? Går i försvarställning? Men jo. Originaltjejen ÄR ledsen. GÖÖÖÖÖÖÖ vad missförstånd ställer till det. Eller kanske mer egna tolkningar av vad de tror att andra tycker o tänker o känner o vill o kan o ..... ja va fan.  Man kan inte lägga sina egna nojjor på andra människor o tro att det är en verklighet. Det kan vara deras verklighet, men inte vad som verkligen pågår.

Tycker du att jag är vag? Jo. Mycket riktigt. Det är jag. Mest för att den här hålan jag bor i, är full av skvallerkärringar som vet allt om allting o tycker si eller så o inte en jävel har vare sig med det ena eller det andra att göra. Men vet ändå. O tycker. Saker o ting får utveckla sig till vad det blir o jag kan bara hoppas att alla kommer hela ur det hela när tiden gått för't. Älskar alla inblandade o det är skitjobbigt att stå som åskådare på sidan med egna åsikter om hur saker borde rulla på. Håller alla tummar i världen att nyåret, verkligen blir ett nytt år - för *alla*. En nystart. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Lördag 20 april 10:55

Jamen, då var det kryssat och klart och webbradion höll hela vägen och så här löste jag mitt idag...  Vi lever det ljuva livet, eller snarare galna, Livin' La Vida Loca. Upside, inside outShe's livin' la vida locaShe'll push and pull you downLivi...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards