Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 21 januari 2018

fluff

Av Kvasthilda - 21 januari 2018 11:08

Satan. Satte mig vid datorn för att skriva melloinlägg o jag kan knappt lyfta armen. Jäklar vad ont det gör. Om handen ligger mot skrivbordet går det (nästan) hur bra som helst att skriva, men jag kan inte lyfta armen. Fick knappt av mig jackorna efter jobbet. O jag har ett jobb till framför mig, innan jag får vila en vecka. 

Somnade dock i OK tid igår. Trodde ju att det inte skulle bli mycket sömn alls - o faktiskt trodde jag inte det när jag la mig i den där knakande o gnälliga sängen igår - o med grannar som härjade i rummen intill o sprang o knackade på varandaras dörrar. Dock svimmade jag av o vaknade till nån enstaka gång innan mobilen drog igång signalen som väckte mig "på rikt". Fick tag i taxi utan problem också o fick gå nån minut före avgång. Första mötet avlöpte utan problem. Närmar mig Kiruna o givetvis ska tåget vidare. Blir möte. Jaja, helt OK. Norsken ringde strax efter åtta. Då hade fjärren redan snackat om ett möte till för att inte jag ska stå i vägen. Det tog eviga tider o först en timme senare kunde jag överlämna spakarna. Nåja, jag hade arbetstid ändå så för min del spelade det ingen roll. Ola tyckte jag skulle studera det vilda livet och återrapportera om jag såg nåt spännande. Jomentjena. Fast det hann ju bli ljust innan jag lämnade KIA. 

Nu sitter jag här o ska skriva melloinlägg, snorar o nyser. O har ONT. *suck* 

 
 
Ms. W

Ms. W

22 januari 2018 10:53

Men vad har du gjort med armen? Får mig att tänka på när jag för rätt många år sedan hade fått ett vaccin inför en resa och det tog i en nerv... Gjorde jätteont och jag hade svårt med att klä mig upptill.

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Kvasthilda

22 januari 2018 20:32

Förmodligen bara en överansträngning. Har inte ont idag. I armen dvs...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 28 mars 09:00


  Tema nr 22 Blank-is 88/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 27 mars 09:00


  Tema nr 183 Ledande linjer 87/366   Skönt att trafiken är igång igen. De två malmbolag som trafikerar Malmbanan/Ofotbanen. LKAB tv, Kaunis th.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte...

Av Kvasthilda - Tisdag 26 mars 09:00


  Tema nr 258 Samlingsplats 86/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 25 mars 09:00


  Tema nr 135 Ihopkopplade 85/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Söndag 24 mars 09:00


  Tema nr 124 I hatten 84/366   PoP Day to Night Barbie.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards