Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Kvasthilda - 8 februari 2018 11:49

Eller snarare i ögonen. Madre Mia så trött man är. Blev nästan sex timmar sen hem inatt. Har sovit fyra? Synd att vattnet kommit tillbaks till Spor1. Nu måste jag bädda mig en säng innan jag stupar ikväll. För fyra timmars sömn innan hemfärd. Undrar hur ET mår idag? Om hen vaknat än? 

Snorar o nyser än. Det var envist. Kanske är katten? Fast jag har inga allergier. Alls. 

Solen skiner idag o det är en superfin dag. Hinner nog inte se ett jota av den, annat än gemom fönstren. Väntar hem dotra snart men får se om hon tar sig hit för egen maskin. 

Nä, lite kaffe så man kanske vaknar. Kanske. 

O btw. Den som ids läsa mina inlägg får ta mina urtråkiga uppdateringar för vad de är just nu. Skvaller o skitstövlar står mellan min skalle o tangenterna. 

Av Kvasthilda - 8 februari 2018 09:00


Tema nr 110 Hotellfrukost

39/365


Tja... så mycket till foto på frukosten blev det ju inte. Höll på att missa hela kalaset. Men platsen där man intar frukosten går inte av för hackor så det får bli en bild av det då i stället.... Nu gömmer sig Dronninga bakom gardinen där, så man får inte se hennes vackra profil. Heller. Bara en sån morgon.  



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards