Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 februari 2018

Av Kvasthilda - 20 februari 2018 19:46

Herre gud. Jag har 20 teman, TJUGO teman att lägga in den här månaden och vi är på den 20e idag. Åtta dagar kvar av vabruari. O jag är sjuk. Hur ska jag ens orka tänka tanken att fotografera tjugo teman den här veckan tills/innan vi går in i mars? Jag tycker inte om att ligga mer än max två veckor efter - o nu är det nästan tre veckor. Ungefär de tre jobbveckor jag har bakom mig alltså. O det är ju så det är. Intensiva arbetsveckor o dödssjuk under ledigveckan. 

Läkarbesök vid åttasnåret i morgon bitti o förhoppningsvis får man ut nåt av det, annat än "ta en aspirin, drick vatten och vila, men inte liggande".... Det väser så i luftrören om jag ligger ner. O huvudet exploderar varje gång jag försöker mig på en hostning. Inte nådigt detta. 

Av Kvasthilda - 20 februari 2018 11:02

Hade ju hoppats få till lite 365or den här ledigveckan - allt för att få fotona på rätt månad. Som det ser ut just nu blir det inget av nåt. Väntar på att den där trögflytande sjukvårdsapparaten ska återkomma till mig. Skulle ringt vårdcentralen först i stället för 1177. Fast hade jag haft en jäkla tur hade ju Kra VC ringt upp mig. Nu blev det nån från tornedalen. Som ändå gav mig rådet att ringa min VC. Ringde dit strax efter nio o fick till svar "Vi ringer upp dig, passar 14.05?" Jeeeeesus. Skulle ringt båda direkt o kanske fått samtal tidigare. Hade ju bara varit o lägga på igen om jag fått hjälp. Idiot. Nu blir det att vänta tills i morgon ändå på en läkartid. Som säkert inte ger ett skit annat än "alvedon, näsdroppar och hostmedicin". Fast man låter som en blåsbälg o så jävligt att man väcker sig själv av ljudet. Länge sen jag varit så här klen. Länge sen. Om nånsin. 

Av Kvasthilda - 20 februari 2018 09:00


Tema nr 75 Fågelperspektiv

51/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards