Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg under mars 2018

Av Kvasthilda - 9 mars 2018 09:00


Tema nr 280 Stiltje

68/365


Still, det står still, en liten stund på natten men oftast på dan... 
Äh. 
Men de ligger där o dammar igen. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 8 mars 2018 19:10

Sitter o ondgör mig över torra händer. Kan bero på tvålen som står i köket, men kan också bero på årstiden i sig. Vår familj har en förbannelse av torr hud och även om jag sällan har problem med det, blir det extremt vintertid. Händerna är alldeles fnasiga i hudytan. Man börjar väl få alla ålderstilläggen. 

O 365an står still också. Den har också frusit fast. Så svårt att få till nåt skoj. Har inte blivit mycket där den här veckan, när jag faktiskt haft tid att kunna fundera. Alltid nåt annat som dyker upp när man äntligen orkar andas (om än väldigt hackigt i utandning emellanåt - dvs via irriterande torrhosta). Måste få till nåt igen. Nu går jag in i tre veckors galet jobbande med en tripp till Dalarna inplanerad under den enda ledighelgen jag har kvar i mars.... O det innebär att jag inte får ihop mina foton på rätt sida månadsstrecket. GAAAAHHHH. 

Åsså har vi raidat den där skräcködlan idag igen. Tre gånger. Nä. Fyra. O fått EN. EN!!!!!! 9-2. Skit. 

Av Kvasthilda - 8 mars 2018 09:00


Tema nr 320 Upprepande

67/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 8 mars 2018 00:43

Alltså. Jag kommer mig inte för ett skit verkar det. Har raidat Rayquaza under (går-)dagen men inte fan fastnar den i min pokébag. Dubbla Xp just nu så man för 40000 sköna Xp om man satsar ett ägg för en femraid. For o tog en Mawile medan ägget fortfarande gällde o det gav ytterligare 7500 Xp. Det är ändå galet långt till nästa level. Flera av mina Faluvänner har kommit sig ända upp till lvl 40 nu. Galet. Ett par av dem låg på 38 i somras. De har dock sååå mycket bättre uppslutning på raiderna än vad vi har. O tätare mellan verkar det. Nä, men fler gym. O fler spelare. 

Av Kvasthilda - 7 mars 2018 09:00


Tema nr 300 Tekanna

66/365


-.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 7 mars 2018 02:32

Sitter o lyssnar på P4 missinassa. Ett storjävla bråk i Helsingborg... Sa de det?? Men jo... Ett jättebråk med många inblandade har lett till en död o flera skakade. Huff..... 

P4 då. Nattjakten. Mando Diao med Dalarna. Miss Li och låten Peace and Love. Leder bara til EN SAK. Peace and Love i Borlänge :) Har skickat in mess om det..... 

Av Kvasthilda - 6 mars 2018 23:15

Gubben satt o kikade på Gold Rush ikväll... Parker. Snorungen.... Han var nära att komma upp i nivån där den där tjuriga holländaren ville ha 25% av hans vinst. Nä fy fan sa Parker o drog till inmutningen han hade intill holländaren i stället. Markägarna där tar bara 10% av vinsten. Surjävla holländare. Men så grävde tjurskallen av vägen så Parker fick inte fram alla maskiner han behövde. Fanastiskt. 

Av Kvasthilda - 6 mars 2018 09:00


Tema nr 51 Ej i bruk

65/365


Fast nån har inte kunnat bry sig mindre...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards