Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 1 april 2018

Av Kvasthilda - 1 april 2018 23:11

Vem var det som skrev den? Jaha. James Ellroy. Var tvungen att googla lite. Säger inte så mycket i min övertrötta hjärna. Har varit en lång dag idag. Började vid femsnåret i morse o strömmen tog väl slut minst ett par hånger under dagen. Som app-araten jag skriver på. Likt en iPhön alltså som måste laddas flera gånger per dag. Speciellt om man spelar PokémonGO. Som jag hade tänkt göra i Narvik idag, men pga vagnurväxling blev uppehållet drastiskt mycket kortare och det bidde ingen pokenad. Däremot har vi varit ute på spökjakt ikväll, Kråk o jag. O med förhoppningen att hitta en lila häxkråka. Nädå. Varenda en har varit svart. Tror den lila är en myt. En annan myt slog jag hål på idag då jag hittade en Aron med röda ögon, numer en grön Lairon med röda ögon. Ett uppdrag var att utveckla EN Pokémon o det fick bli min Shiny.

 

Men spökena lyser med sin frånvaro. O månen lyser också på sin ban runt jorden. Den var gigantisk och knallröd en stund ikväll, där den klädde sig i molnslöjor och bara visade en del. Nästa gång vi såg den hade uniformen krympt och blekts, men vi såg då hela skivan.
Nu hägrar kudden. G'Natt.

Av Kvasthilda - 1 april 2018 09:00


Tema nr 204 Packat väskan

91/365


Nä, jag bara luras. Påsen. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards